4 nov. 2009

Polonia în finala MTV EMA 2009



Mâine va avea loc a 16-a ediţie a premiilor MTV Europe Music Awards la Berlin, Germania. Este cel mai mare show muzical european la care se înghesuiesc până şi vedetele americane să ajungă tocmai datorită nonconformismului şi libertăţii de exprimare întâlnite aici.


De când avem MTV şi in România, toate personajele mioritice se străduiesc să câştige Best Romanian Act şi pasul următor, calificarea în finala Best European Act. Anul acesta Inna a câştigat finala românească, previzibil după toată nebunia pe care a iscat-o prin ţară şi străinătate cu Hot, Love şi Deja-Vu.
După acest anunţ, a început campania de votare pentru calificarea Alexandrei (alias Inna) în finala europeană.

Sincer, eu am votat-o din patriotism, deşi vocea piţigăiată, limba engleză buşită şi "modestia" ei nu m-au cucerit nici o secundă. Un produs marca "Play & Win", cu strungăreaţă mascată şi poponeţ expus în orice concert, această tânără a reuşit printr-un miracol de marketing să ducă numele ţării noastre foarte departe. Din această mândrie am votat-o.

Cu toate că a dat peste cap toate topurile europene, Inna nu a reuşit să strângă un număr suficient de voturi. Iată ce am aflat astăzi:
<< Românca a ratat nominalizarea la Best European Act, la Gala MTV Europe 2009, dar va primi un premiu pentru „Cel mai bun artist din România”. [...] Constănţeanca Inna, cu piesa sa "Hot", care în România a câştigat trofeul Best Romanian Act, din cadrul MTV Europe Music Awards 2009, a pierdut în faţa trupei finlandeze Deep Inside, al reprezentantului Rusiei, câştigătorul de acum doi ani al concursului Eurovision, Dima Bilan, a polonezei Doda, a trupei pop-rock Lost, din Italia, şi a formaţiei rap-rock MaNga, din Turcia. >> (Sursa: http://stiri.zoot.ro/Inna-reprezinta-Romania-la-Berlin,312866.html).

Nominalizarea Poloniei mă surprinde cu atât mai mult cu cât văd cine va merge acolo: Doda Elektroda :) Mă distrează teribil pseudonimul ei...
În vârstă de 25 de ani, Doda, pe numele ei adevărat Dorota Rabczewska, a cântat prima dată la 14 ani şi a câştigat numeroase premii muzicale dar şi sportive, în adolescenţă fiind o atletă destul de bună. La 16 ani a devenit vocalista trupei rock Virgin.
Cântă numai porcării dacă mă întrebaţi pe mine (vedeţi şi pe Youtube şi Youtube 2 două piese de pe ultimul ei album din 2007), dar ce e mai amuzant la ea este că adoptă un stil de blondă fatală care cântă rock supărat din gât :D

Cum de a ajuns în finala europeană.. probabil polonezii sunt uniţi, patrioţi şi mândri de valorile lor, aşa cum spuneam şi în articolul anterior, plus că au relaţii foarte bune cu multe ţări europene, deci sprijinul a venit de pe mai multe fronturi. Săraca Inna n-ar fi putut compensa totuşi vreodată toţi ţiganii pe care îi furnizăm acestui continent...

Muzica poloneză modernă nu are prea multe nume mari, însă dintre tot ce am ascultat până acum, Doda ar fi fost pe ultimul loc să ajungă la acest mare eveniment.
Ca să vedeţi că n-am înnebunit, mi-am propus ca în viitorul apropiat să prezint în articolele mele câte o trupă/ artist din Polonia, doar ca să faceţi diferenţa şi să nu vă  limitaţi la această blondă frumoasă şi periculoasă :)

Până atunci, din simpatie, îi ţin pumnii Poloniei mâine şi îi trimit consolările mele Innei cu mesajul "oricum ai ajuns mai departe decât speram toţi, bravo ţie!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu